Ini Baru Betul-Betul HULK

Betul ke ni? Itulah ungkapan pertama dari mulut saya. Saya sendiri tidak tahu..adakah ianya benar atau karut.

Seorang pemuda berbangsa arab. Beliau berasal dari mesir. Membunyai 4 orang isteri dan di kurniakan 35 org anak. Beliau dikatakan, memiliki kegagahan yang luar biasa. Anda lihatlah sendiri video dibawah ini, percaya atau tidak terpulang pada anda:

7 responses to this post.

  1. Posted by dinsidek on November 29, 2009 at 11:56 pm

    SubhanAllah.. ni la pemberian Allah utk mempertahankn bumi Mesir dari ancaman luar..rahsia negara ni..hehe..Yahudi klu tahu ni mesti kecut perut..hehe..x bleh byg ak ayh dia ada 840 kuase kude..satu kuasa kude same ngn 360 org..huyyoo..

    Reply

    • haha..lama aku xcheck komen.thx din..masih setia ngn blog bersawang aku nih..hehe..kebetulan jumpa org kuat mesir..tapi cuba mu baca komen dalam utube tu..ramai je yg kutuk2.. lagi kalu xtgk dengan mata kepala..susah nak percaya..

      xD ~

      Reply

  2. Posted by dinsidek on November 30, 2009 at 5:41 am

    rmai yg x caye.. dia ni bukn jnis nk tnjuk kuase dia or jnis nk dptkn duit.. sbb dia tau Allah yg beri kuase tu.. tu merendh diri je dia ni.. ak caye kt dia sbb ak biase guna duit yg dia guna tu.. ad ke org mmpu belokkn duit syiling ngn mata? nk siat duit syiling mcm kerts pn da xde org mmpu buat.. org yg x caye memng pertikaikn duit tu btul ke x.. klu duit tu x btul, da lama stesen tv tu tau dia tu mnipu.. klu dia ni tnjukkn kuase dia lebih dri tu, ak rse x lma dia akn hidup..knapa ye?hehe..

    Reply

  3. Posted by dinsidek on November 30, 2009 at 5:54 am

    yg komen psl seks dia pn rmai gk..biase la tu..da kuase dia lebih..mesti la bende tu pn lebih gk..jgn haramkn apa yg Allah halalkn dh..seks ni klu skli pn dh haram klu x halal..apa nk heran dia bleh buat 15 kali sehari benda yg halal..tp setiap kelebihan akn ad kekurangn..kesian kt dia dh khwin 28 kali..munkin rmai bini dia yg x thn..yg org jd x caye cmna dia xbleh slm..klu slm msti hncur tgn org yg dia slm tu..tp cmne plk dia ‘tido’ ngn bini dia?..Allah lebih mngetahui..

    Reply

  4. Posted by dinsidek on November 30, 2009 at 6:03 am

    bhagian nk test kekuatn dia guna sampel kt tulng blkng tu kna tya dktor btul ke x?..hehe..tp ak prnh dgr ad perubtn yg amik air tulng blkng utk test penykit..tu pn klu dktor dh x tau apa pnyakit sebenr pesakit tu..biasenya sakit yg jrg berlaku..Allah a’lam..hehe..

    Reply

  5. Assalamualaikum. Wow! Memang percaya lah kalau sampai 15 kali sehari. Tapi rasanya tak perlulah didedahkan dalam media perkara-perkara sulit camtu. Malu sipu2 isteri dia dua orang tu.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: