~MERDEKA MERDEKA~

Assalamu’laikum w.b.t

Sudah lama saya tidak mengupdate blog ini. Sebenarnya tidak mempunyai masa yang cukup untuk membuka blog dan  mengupdate. Memandangkan saya dalam fatrah perperiksaan bagi perlajar al-azhar jurusan Syariah Islamiah, tahun 4, yang bermula pada 16 januari 2010 yang lepas dan baru saja berakhir semalam, 30 jan 2010.

Peperiksaan ni, sangat memenatkan, tapi dengan peperiksaan kita sedikit sebanyak dapat menguji sejauh mana ilmu yang telah perolehi. Harapan saya, semoga Allah memudahkan urusan saya.

Walau bagaimana pun, kebetulan tarikh peperiksaan dengan  jadual perlawanan liverpool hampir sama. cuma yang membezakan adalah waktu.. So, semalam agak seronokla, selesai je peperiksaan bagi madah Qowaid Fiqhi, saya terus pulang untuk menonton dan disamping memberi sokongan moral kepada pasukan kesayangan aku yg hampir lumpuh. nasib baik menang semalam lawan bolton, hasil jaringan kuyt dan insua. 2-0

Semasa peperiksaan Qowaid Fiqhi semalam, aku agak simpati pada seorang pelajar malaysia, ntah dari negeri mana, dia dihalau dari dewan peperiksaan, gara-gara menulis ‘toyol’ di atas permbaris. Aku akui Qowaid Fiqhi memang satu madah yang sangat payah, kata orang madah killer bagi peperiksaan fasal 1. Kalu fasal 2 nanti, yang saya jangkakan pada pertengahan mei 2010, lagi banyak madah killer-nye.

So, untuk pelajar yang belum merdeka lagi, hehe, usahala sungguh-sungguh, jangan menyesal kemudian hari. mcm kena atas kepala sendiri ;D

2 responses to this post.

  1. Posted by AloNg CaPR on February 3, 2010 at 3:25 am

    Salam Bro. Padanlah lamo tak update. Semoga najah belaka.

    Reply

Leave a Reply

